Ρ/Σ ΣΗΜΑΝΤΡΟ ΤΗΣ ΧΙΑΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ: Στώμεν Καλώς, Στώμεν μετά Φόβου

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ


Πατήστε στην εικόνα για απευθεία μετάδοση

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ

.. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΧΙΟΥ κ. ΜΑΡΚΟΥ Σάββατον 09.08.2025 Ἱερός Ναός Ἁγίου Γεωργίου Βροντάδου (Σύναξις ἐν Βροντάδῳ Ἁγίων - Θ. Λειτουργία). Κυριακή 10.08.2025 Ἱ.Ν. Κοιμ. Θεοτόκου “Ἐρειθιανῆς”Βροντάδου (Θεία Λειτουργία). Κυριακή 10.08.2025 Ἱ.Ν. Κοιμ. Θεοτόκου “Ἐρειθιανῆς”Βροντάδου (Ἱ. Παράκλησις, ὣρα 19.00). Δευτέρα 11.08.2025 Ἱερά Νέα Μονή (Ἱ. Παράκλησις, ὣρα 19.15). Τρίτη Τρίτη 12.08.2025 Ἱερός Ναός Ἁγ. Φωτεινῆς Νεοχωρίου (Θεία Λειτουργία). 12.08.2025 Ἱερός Ναός Κοιμήσεως Θεοτόκου Χαλκειούς (Ἱ. Παράκλησις, ὣρα 19.30). Τετάρτη 13.08.2025 Ἱερός Ναός Ἁγίου Νικολάου Οἰνουσσῶν (Ἱ. Παράκλησις, ὣρα 19.30). Πέμπτη 14.08.2025 Ἱερός Ναός Κοιμήσεως Θεοτόκου Πυργίου (Μ. Ἑσπερινός, ὣρα 19.30). Παρασκευἠ 15.08.2025 Ἱερός Ναός Κοιμήσεως Θεοτόκου Βέσσης (Θεία Λειτουργία). Σάββατον Κυριακή 16.08.2025 Ἱερόν Προσκύνημα Ζωοδόχου Πηγῆς Νήσου Παναγιᾶς Οἰνουσσῶν (Θεία Λειτουργία). 17.08.2025 Ἱερόν Προσκύνημα Ἁγ. Μακαρίου Βροντάδου (Θεία Λειτουργία ὑπὲρ τῆς ΕΒΑΤ). Πέμπτη 21.08.2025 Ἱερόν Προσκύνημα Ἁγ. Μαρκέλλης Βολισσοῦ (Θεία Λειτουργία). Παρασκευἠ 22.08.2025 Ἱ.Ν. Κοιμ. Θεοτόκου “Ἐρειθιανῆς”Βροντάδου (Μ. Ἑσπερινός, ὣρα 20.00). Σάββατον 23.08.2025 Ἱερά Νέα Μονή (Θεία Λειτουργία). Κυριακή 24.08.2025 Ἱερός Ναός Ἁγίου Κοσμᾶ Σκλαβιῶν (Θεία Λειτουργία). Πέμπτη 28.08.2025 Ἱερόν Προσκύνημα Ἁγ. Μαρκέλλης Βολισσοῦ (Θεία Λειτουργία). Παρασκευἠ 29.08.2025 (Θεία Λειτουργία). Σάββατον 30.08.2025 Ἱερός Μητροπολιτικός Ναός Χίου (Θεία Λειτουργία). Κυριακή 31.08.2025 Ἱερός Ναός Ἁγ. Γεωργίου Φρουρίου (Σύναξις ἐν Χίῳ Ἁγίων - Θεία Λειτουργία). .

Στώμεν Καλώς, Στώμεν μετά Φόβου


Ὁ-Ὀρθόδοξος-Ναός-εἶναι-μιά-ἀληθινή-Θεοφάνεια.
Και κάτι ακόμη πολύ βασικό. Μέσα στην εκκλησία δεν είναι δυνατόν να υπάρξουν η ασυνέπεια και η αδιαφορία. Είναι αδιανόητο να απουσιάζει κανείς απ’ τη σύναξη της εκκλησίας και να μην μετέχει στην θεία κοινωνία. Είναι σαν να αρνείται την οικογένεια του. Και το πιο φοβερό: Είναι σά να ακρωτηριάζει το ιερό Σώμα του Χριστού. Ποιός από εμάς τολμάει να κόψει το χέρι του, ή να βγάλει το μάτι του και να το πετάξει; Και μόνη αυτή η σκέψη προκαλεί φρίκη.
Πως όμως τολμάμε να αποκόπτουμε τον εαυτό μας από το ιερό Σώμα του Χριστού και να ακρωτηριάζουμε την εκκλησία; Βεβαίως έχουμε έτοιμες πολλές δικαιολογίες και προφάσεις: Οι δουλειές, οι απασχολήσεις, τα μαθήματα, ο χρόνος… Τα δευτερεύοντα έγιναν πρωτεύοντα! Τί θα γινόταν όμως αν έλεγαν τα χέρια μας ή τα πόδια μας: «δεν ευκαιρούμε να κρατήσουμε την ενότητά μας με την κεφαλή και με την καρδιά και να πάρουμε το αίμα που αυτή μας στέλνει;» Κάτι τέτοιο θα ήταν αυτοκτονία. Πως θα κάνουμε το ίδιο εδώ; Θα αποκόψουμε τον εαυτό μας από την κοινωνία και την ενότητα με τον Χριστό και θα αρνηθούμε το αίμα που μας δίνει Εκείνος;

Γι’ αυτό και οι κανόνες της εκκλησίας ήταν ιδιαίτερα αυστηροί. «Πάντας τους είσιόντας πιστούς και των γραφών ακούοντας, μή παραμένοντας δε τη προσευχή και τη αγία μεταλήψει, ως αταξίαν εμποιούντας τη εκκλησία, αφορίζεσθαι χρή». Ηταν αυτονόητο ότι αν κάποιος αδιαφορούσε και δεν κοινωνούσε για μερικές εβδομάδες απεκόπτετο από το σώμα της εκκλησίας.
Πηγή: Λίγα λόγια για τη Θεία Ευχαριστία, Έκδοση Ιεράς Μητροπόλεως Αργολίδος, Ναύπλιο.
 http://www.diakonima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου